for the last time!

Så håller jag samhällsboken i mina händer för sista gången. Efter provet imorron ärre slut!
Håller nu på att läsa om varför sverige är så rikt som det är idag. Väldigt intressant, not. Jag gillar inte alls samhällskunskap, nononono!
Har bara provet imorron så är rätt gott.



Nu är jag naglelös eller iaf kortnaglad, känns jättewierd, buhu. Lite brunare e jag också, blev solning i en kvart på friskis efter gymmet. Sabbade sedan gymbesöket lite med att äta smörgåstårta hos tina. Men hur ofta får man chans att äta det? Nä precis inte alls ofta.

Blir träning imorron också så den där biten skaldjurstårta försvinner totalt. Ska lägga all tyngd på att träna magen nu, såklart lite ben och rumpa som vanligt men mest på magen! Beach 09 med six-pack? Ingen överdrift kanske haha.

boken ropar, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0