friday I'm in love



Fredagen och solljusen fick mig att gå barbent iklädd en klänning. Lite kyligt men härligt ändå att kunna låta spirorna andas lite. En lektion idag fick det bli och det lektionen blev det filmvisning. Frankensteins monster, en romantisk skräckfilm från romantikens tid.
Åkte till stan för att hämta presenten till grisen som fyllde år igår. Blir helt i extas bara jag ser på den, mjao.

Satt i solen en timme och läste mer ut "så dumt" Sträckläste nog en 50 sidor på en timme men sen blev det för varmt.
Alla mina fräknar har börjar blotta sig nu, satan också. När man har fräknar själv tycker man väl oftast att dom borde utrotas men folk utan kanske skulle utrota för att få fräknar? Jag kan leva med några men ingen prickig korv tack!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

du liknar gynning på den bilden med handen i håret! :D :O

2009-05-16 @ 12:03:15
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0