I'm sort of laidback today


(från fotbolls-vm i ett år sen)

En middag bestående av fullkornspasta och 16 köttbullar (..) har precis slunkit ner.
Gjort en ansiktsmask, rakat benen, ska snart föna håret sen städa lite. Vilken fredag va?

Jag har börjat odla en smärre panik inför sommaren, jag ligger 8.000 back på rhodosresan. Eller jo jag har sparat ihop 7.000 = resan men fickpengarna. DAMN! Sommarjobbet kanske hjälper men jag vill ju kunna leva i sommar också. Finns bara en sak att göra, leva ett brutalt tråkigt liv fram till sommaren. Eller låna lite av mamma kanske.

En annan dålig sak är att jag inte fixade tid till naglarna idag, shit. Får väl fixa det imorgon dådå.

Bra saker: En påse chips, popcorn, mango/jordgubb ramlösa och en skvallerblaska.
Ska föna håret sen måla naglarna också när jag endå håller på att vara så feminin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0