I just wanna live when I'm alive

Kycklingnudlar till frukost slår ju inte fel efter en helkväll precis, en chees utan gurka hade varit bättre men stan är så långt borta.
Kvällen hade blandade inslag av skräck och asgarv. Allt började hos hoffnell med gamla godingar, cider, kortspel och vänner. Jonas agerade åt mig och chickikita taxi till Chilli där vi var typ ensama, folket började ramla in vid halv ett och redbullvodkorna radades upp av en norsk gutt. Lite dans innan vi hämtade ut jackorna och gick till donken för lite påfyllning och mötte upp some boys. Tyvärr fick min favvochickita lämna vid 1pga en sjuk anledning som vi inte behöver ta upp här. jag och boysen stegade till crown för dans,dans och mer dans. Mina fötter är röda/svarta idag efter som jag fick gå barfota hem imore.

Min samhällsbok skriker efter mig, prov på torsdag blö!
har några arbeten som jag måste fortsätta med också så lika bra att ta igen dom nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha jag tryckte också i mig två paket noodles till frulle idag :(

2009-05-03 @ 17:18:53
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0