I never meant to do those things to you

Det är 13 skoldagar kvar ch det känns som att jag har masssor kvar att göra. Först och främst har jag det fina samhällsprovet på torsdag, ska faktiskt råplugga så jag får det där satans VG.et. Några fina inlämningsupgifter, svenska och engelska nationella muntligt.
Viktigast av allt är att mandybo fyller 18 bast. Det firar vi med en smärre utgång, ett glas vitt eller nått i den stilen. Vi firar till det ordentligt på lördagen dock!
För mig blir blir det ännu en helg i ensamhet när mor och far lämnar landet för att lite golf på irland. Men jag klagar inte, det känns rätt så najs att vara hemma by my self, NÄZ som man säger.

Ja det var väl i stort sätt det hela. Nu ska jag ta en dusch, hoppas innerligt på att varmvattnt fungerar.

Hoobastank - The reason underskattad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0