I'm a thief

Hola!
En mindre fucked up hals skriver med glädje idag. Snorungarna har gjort sitt och jag sitter hemma nu för andra dagen irad. Kan ju inte klaga faktiskt. Fick ändå gå upp hyfsat tidigt, tandläkartid 12 och skulle ut med nike, tömma tvättmaskinen, duscha och käka innan. Va där i tio minuter och fick kontaterat att bettskenan har hjälpt? Jaha tack men det kunde jag räknat ut själv faktiskt.
Var lat och tog bussen två hållplatser till limhamn för att gå in på expert. Blev 500 kronor fattigare men en dvd rikare. Ville ha den simplaste möjliga så jag fick en dvd med karaoke. Ser jag ut som en person som gillar det?

Tänkte inte göra mycket mer nytta idag så ska slänga mig i soffan, dricka en kopp honungste och bläddra i en skvallertidning.

talk to you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0