I'm not gonna write you a lovesong

Ännu mer stud idag, men klarade inte hela vägen, gav upp nu. La mig på spikmattan och somnade till vilket innebär att jag har så feruktansvärt ont i min rygg nu, not cool.

Hur gick då redovisningen?
Det blev lite oseriöst men jag tror att alla var avundsjuka på mina fantasier om hur sas kan utvecklas såsom blåa flygplan? Sug på den du.
Fick lyssna på treornas projektarbetsredovisningar. En del fint och en del riktigt gräsliga, min redovisning om blåa plan hade slått dom med hästlängder.

Unnade mig en kladdkaka ,med extra grädde, på fikan med kattikatt idag. Har nog aldrig njutit så mycket. Sen blev jag lite äcklad buhu. Stenhård träning på torsdag var det ja! Kollade in ny rullor men 1500 för fyra hjul är lite löjligt. Mina dicsorullor från 98 får hänga med ett tag till.

ja vi säger så sålänge.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det går att få riktigt bra hjul för typ 300 kr :)

2009-05-06 @ 12:00:15
URL: http://metrobloggen.se/jonastraning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0