It's time to feel good

Blev inget gym, jag fann ingen ork att varken djua där eller rulla dit. Too bad.
Har blivit seriös pluggning istället. Fått ett kompendium att plugga från istället, mycket bättre och lättare att förstå.
Just nu är mitt huvud fullt av viktig info som förhoppningsvis stannar kvar tills torsdag och resten av årt för den delen också.

Blev ingen vidare framgång med klänningsletandet, finns massor att välja mellan men när ekonomin är knaper får man hushålla med sina knappa resurser, en mindre dyr variant, 10 poäng till mig som nu har lärt mig det begreppet ordentligt.

Ännu en nagel har lämnat handen, bull. Mina egna naglar är ju rätt långa så frågar är om man verkligen ska bygga på en gång till? Men de e ju så görskönt att alltid ha fina nails. Vet att ni dör av intresse från den delen av mitt liv.

resten av kvällen spenderar jag med spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0