kesomacka och kycklinggryta

Ja det är anna mitt i maten som skriver. har hittat en ny favvis bland halvfabrikaten, kyckliggryta med ris från felix, och till det en klick kokossås mumma! Det blir halvfärdig mat sent på kvällen när man är home alone, igen, men det är najs. Datormiddag slår aldrig fel.

ja vad har man gjort idag mer än att spendera lönen som kom in idag? Jo skola, tränade på sats. hookade upp med annika föra tt snacka lite blaj innan jag begav mig till den sista ledarkursen. Köpte fika och skrattade med småtjejerna som inte alls är så små. Och nu sitter jag här mitt i maten. 

jag borde verkligen öppna min bok som jag måste plugga i men jag finner ingen ork och absolut ingen motivation heller. jag är en rätt kass förebild när det gäller plugg faktiskt. Ni vet lite too cool for school?
Ska öppna boken innan jag deckar iaf. 
Pilla lite med chickans b-day present nu istället. Pilleri pillera men det blir finfint.

Btw så tänkte jag skryta lite med att jag nu har lagt singellivet åt sidan och skaffat en man, Eller man och man, han är ju inte 30+ precis. 19 år och vild & vacker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0