lay all your love on me

Ja då var man hemma från födelsedagsfirandet dåja.
Blev en cider på möllan, en svängom in på sibylla (ajabaja!) sen bil hem. Slapp bussen och är väldigt tacksam över det eftersom mitt busskort har tagit slut. Buhu.
Lite blondie har man då blivit igen, hela utväxten försvann inte så får gå på det igen i veckan mabye.

pumpade loss en stund på friskis innan och lämnade skorna till skomakaren. Fint till studenterna.
Idag gick jag loss med londonskorna ni vet, 13 cm klackar puhu! Gick ju bra men kullersten kan ju bara asfalteras istället tack.



Ja nu är huvdet piggt och kroppen trött, bra kombo.
Ska nog bege mig in till mig och glo några vänneravsnitt innan jag slocknar,

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0