bullshit

En sak jag blir riktigt pissed på är vikttalk. Att snacka om hur tjock man är eller hur jävla feta valkar man har. När man sen sätter i sig ett kilo godisen och fortsätter klaga går det över gränsen. Pulverdiet, Gi-metod, soppor, BANTA. Det funkar inte, kanske för stunden sålänge man håller på med det men sen när man äter som vanligt igen tar kroppen åt sig allt innehåll i maten istället för att göra sig av med slaggprodukter.

Jag är ett levadne bevis på att man kan gå ner av att bara träna och äta rätt. 15 kilor på tre månader bara med hjälp av träning och rätt mat, ingen jäkla nedskärning och morötter. Frukost, lunch, midadg och liet frukt däremellan. Det är inte så svårt bara man har ett mål och fokuserar på det.

Mina öron blöder varje gång jag hör folk snacka om vikt, lägg ner.

Before


After


Ja slutpratat nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0