prov..

Ja då kom vi till D-day på mediegymnasiet, prov i graf. Första och sista. Jag valde att inte plugga något alls och inte heller enagerna mig efter det är cp-lena som håller i kursen och jag har rövslickat henne nog nu känns det som.
Kommer ju gå rent åt helvete men just nu så känner jag att jag inte bryr mig ett dugg alls. KASST!

Ska bättra på brännan med Sara efter skolan, fusksola helt enkelt. Men vem vill blända folk när man springer runt barbent på studenterna är frågan? Inte jag iallafall! Sen måste jag verkligen till skomakaren och hämta mina skor som jag egentligen skulle hämtat i måndes, förra veckan. Att skjuta upp saker har jag ärvt från mamma punkt slut. Ska slipa på mina frisörkunslaper och klippa bobo, dock bara toppa men ändå hoho.

Grattis till mam o pap som har 19 år i bröllopsdag idag, inte ett enda knabb har man fått stå ut med heller.
Forever and ever.

Kommentarer
Postat av: lovergirl

åhh det är så fina annis! Hoppas på o få träffa jens snart =)

2009-05-27 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0