samhällsgeni!

Ja jag kan nog vara säker på att jag behåller VG i samhäll. Provet gick riktigt bra, känndes det som iallafall. Och eftersom det var dagens enda lektion firades det med whopper meal med annika chickan och jes. Fick även tag på klänningen från MQ, hade tilochmed med mig skorna jag hade tänkt ha till, nörd. Ett par ballerina fick följa med hem också, behövs till sommaren och framför allt till rhodos.

Ska snart iväg till friskis för att pumpa magen lite till, pumpa bort burgaren minnsan. Får bli en morot till middag medans tt färgar håret. Looking forward to that yeah. Ska pilla i mig lite vattenmelon nu sen rullar jag till skomakaren för att lämna in mina överanvända Zara-skor (the black ones) och sen friskis unt svettis.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0