tell me more tell me more.

Först och främst grattar jag mig själv, ett år som singel idag. Tackar tackar.
Sen tackar vi markus för tillhållet igår, det blir alltid vad man gör det till och jag måste gjort det väldigt bra för det var längesen jag hade så kul som igår. Om man tänker på nytt folk då. Ramlade i säng runt halv fem, som förra valborg fast jag blev inte utkickat igår till skillnad från sist då..

Tyvärr glömmdes kameran bort och jag tog endast en bild under hela kvällen, inte bra. Men kan ju berätta att jag kännde mig väldigt dum i mitt lockade hår, glansbrallor och body haha. Men jag var iallafall lik sandy på pricken!

Lockarna sitter kvar och ser ut lite som ett fågelbo idag. Visade mig frivilligt på burger king i håret, jag gillar att leva farligt helt enkelt.

Kvällen har spenderats hos annika med två riktigt dåliga filmer. Namnen tänker jag inte ens nämna men den ena handlade om playboy bunnies och den andra om råttor (läs: små hundar).

Imoron äre jobb sen utgång som gäller.
Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0