we both kind of liked it

Sitter invirad i en blå stor handduk och biter i mina fnasiga läppar, chill. Sängen kallar och jag borde sova men är inte alls trött. Tror friskis gör mig piggare, blev en runda dit idag. Höll mig borta från nerförsbackar på hemvägen, det räcker med dom blåmärkena jag har nu faktiskt. Har även gjort klart två arbeten och läst lite samhällskunskap, känner mig som ett tvättäkta stud. Lönar väl sig om en och en halv månad när betygen dimper ner i brevlådan.

En intressant sak är att ni kära läsare har blivit fler. Grattis till mig och mitt väldigt intressanta liv bland rullor och redbull&vodka. Det kan knappt bli mer spännande än så. Tillsammans blir det nog FÖR spännande dock. Inget jag ska prova, lovar.

Imorgon är det en månad kvar till annikas student, en månad kvar till jag får skämma ut henne in public ( inget ovanlig, hon brukar lyckas rätt bra själv :( ) En månad kvar till du äntligen är fri. Som vi ska fira!

ska föna mitt hår sen sova så fint för att sen gå upp 06.45, kill me!


Kommentarer
Postat av: Annika

Alltid lika trevlig :D hahaha, ja fyfan döden själv på studenten

2009-05-04 @ 23:54:53
Postat av: sanna

hur många läsare har du nu då?:)

2009-05-05 @ 23:37:48
Postat av: anna

runt 60

2009-05-05 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0