You drive me crazy when you start to tease

Aloha people.
Hjärnmassan börjar få tillbaka sin rätta konsistens och smärtan över att ha tappat två naglar (fake) börjar stimuleras. Inte lönt att bygga på nu utan måste köra på nytt set, satan. De har visserligen öppnat några nya studios nu, erbjudande kanske?

I was made for loving you baby spelas på ganska hög volym och jag försöker sjunga med så gott jag kan.
Rösten sviker då och då (läs: hela tiden). kanske pga min skönsång på crown igår.

Kvällen tog start hos hudde med några cider och music igår. Sommarlovskänslan tog över när vi satt utomhus utan att frysa. Vid 11 besteg vi bussen mot stadens hetta. Mötte upp några fler festprissar och begav oss till crown för lite rumpskakande. Blev väl en timmes rumpskakande eller nått sen insåg vi att det blev inte mer ös än så. En kebab senare så blev det hemgång. Men kvällen i sig var fin och jag hade såklart väldigt kul, alltid. 

När jag vaknade vid tio var det inte lika kul eftersom jag somnade vid halv sex. Det snurrade till en aning så jag somnade om ganska snabbt. vaknade vid 14.20 och då fick jag lite ångest över att ha sovit så länge. 

Vi firar söndagen med en chillelåt.
Ja ni har väl alla hört den men det går inte tt höra den för många gånger faktiskt.

 

Soffan och chipsskålen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0