anti

Har hamnat i ett antifack.
Är lite småirriterad och negativ som fasen.

Vet inte varför egentligen men det är skittråkigt!

har iaf köpt en ben&jerrys som ligger i frysen tills baby kommer hem då blir jag happyface.

Ska faktiskt bli lite skönt att komma iväg i helgen, visst alltid lite trisst att komma ifrån älskling när han väl är hemma men en helg i berlin(?) kommer bli kalasbra. 5 tjejer och en kille som partajar, shoppar och äter gott. Att bara få se nått nytt kommer bli najs.

nu ska jag in i duschen så jag bli frääääsch.

Kommentarer
Postat av: Felicia

kanske berlin.. kanske inte... (A) ;D LÄNGTAR!!!! pöössss<3

2009-11-12 @ 19:22:45
Postat av: anna

ne det vet inte jag heller :/ haha vi får se imorgon :D



längtar meeed puuuuuuss

2009-11-12 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0