biverkning

Mår illa, kallsvettas och yrsel.
Dock mycket vanliga biverkningar.

Men det är inte kul alls.

Tror jag har hamnat i en minidepressition.
Det enda som skiner upp min vardag är bobo och vänner.
Praktiken var inte alls som jag förväntat, den passar inte alls mig.
Visst det är en bra merit men och? Jag tycker inte alls den passar mig så varför ska jag göra något meningslöst när jag kan göra något meningsfullt för min egen skull?

Måste leta ny praktikplats.

Är jättenegativ och mår riktigt dåligt nu.

Vill ha fredagskväll nununuunuNUNU!

ska sova en stund och se om klumpen i magen minskar lite.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: jess

känner med dig, gumpan

2009-11-05 @ 10:11:40
URL: http://joeyjoe.blogg.se/
Postat av: fian

nej gumman! vi fixar detta, det blir en schyst merit. hatar också pendling och känslan där, men hey vi klarar det! får peppa dig när vi ses. puss raring

2009-11-05 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0