Brother Louie

Igår var det fest med vännerna och det blev taggat sen otaggat sen taggat till en viss grad. Provade chillis nya event, helt okej. Lite för mycket folk bara. Musiken kan jag inte klaga på faktiskt.
Sen alla äckliga småkryp som ska ta en på rumpan kan ju få sitt egna tafsbås i en hörna tycker jag.

Kom hem vid halv fyra och var nöjd med bobo vid min sida efter en veckan fält för hans del.'
Vaknade av alarm på mobilen, som låg under sängen så man inte kunde nå den SJUKT jobbigt, klockan halv elva. Gick motvilligt upp och såg att jag fått brev på posten. Mitt körkort har kommit men jag kan inte hämta ut det förens måndag.

Idag har jag varit produktiv och hjälp mammas kompis i köket med diverse julmat. Allt från leverkorv, som luktar riktigt äckligt, till pepparkakor. Hackat, delat ägg, glaserat, öst ner i skålar med mera. Tjänade en fin summa som jag ska spara. Har nu gjort ännu ett till bestämadende angående min ekonomi, som jag måste ha bättre översikt över.
Jag ska seriöst börja använda spargris som man inte kan öppna. Efter studenten ska jag slå sönder den.
Ja så ska jag göra!

Nu kommer snart min älskade prins hit med ben & jerrys, bäst baby!
Ska köra och köpa mat till mig och hyra en film. En såndär ritkigt härlig toffelkväll med varandra.
GOTTA LOVE IT!

 ♥ du är viktig jonathan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0