fars dag

jaha farsdag?
Vem kom på det egentligen och varför ?
Säkert nån butikssnubbe som ville tjäna extra pengar.
Men vad gör man inte för sin fina far?

Bobo åke till sin farfar och mina pears åkte till helsingborg så jag är helt ensam.
Lite bull faktiskt. Såndär ensam-söndag med mat framför tv:n och soffdeg hela dagen.

Måste lämna in en film, anteckning till mig själv!

well. Helgen har varit bra och kännt lång.
Fredagen bjöd vi på maskerad i lokal.
Alla hade ansträngt sig och det var en fin kväll, sen finns det ju alltid nötter som inte kan rätt och fel tyvärr.

Lördagen blev födelsedagsfirande för flisan som fyller 18 på onsdag, grattis fina du!
Sushi och mojitos i mängder och jag var nöjd med älskling vid min sida.
Tog en taxi hem och deckade ganska direkt.

Har bara två praktikdagar denna veckan sen drar jag till destination unknown plus en frisörtid på torsdag.


jag och mina finaste tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0