ingen praktik

Nej, igår blev det tydligen sista dagen på magasin. Inget mer pendlande, inget mer bittra danskar, inget mer stå vid skärmaskinen och göra skitjobben.

Det funkade inte dels för att kommunikationen på båda hållen, språket och pendlingen då.
Sen att jag tog ledigt, visserligen för saker som man hade fått godkännt för i skolan, för många dagar tyckte dom.
På ett sätt är det en befrielse men samtidigt så så betyder det att jag måste leta en ny praktikplats, idag.
Nu sitter jag och äter frukost och ska snart bege mig till stan för att gå in i varje butik i stan. Ja det löser sig alltid.

Det blir även en lunch med sophie och sen träna.

ciao!

Kommentarer
Postat av: jessica

vadå? så dom bara sparka ut dig typ?

2009-11-24 @ 22:09:43
URL: http://wadapp.blogspot.com
Postat av: anna

ja :(

hehe men jag gillade inte dom så jag är lika glad för det ändå :)

2009-11-24 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0