kokard i ett nötskal

Min studentmössa har blivit fel, åhh!
Måste ringa dit imorgon och vara en sån jobbig snorunge som ska klaga.

det blåser och öresundsbron är avstängd, kan lika bra vara avstängd imorgon också så jag kan sova ut. Behöver det, har somnat på bussen både dit och hem två dagar i rad nu. Jag som aldrig kunnat sova i fordon innan.
Jobbigt att klä om skyltdockor, åka hiss, sortera dockor & vajrar, lyssna på danska och ställa iordning mönler. Låter lätt nu när jag läser det ju.
Fast rätt skoj är det att klä skyltdockorna, sålänge man slipper tantmärkena då.

Imorgon ska jag fika med amanda och börja kolla julklappar, helt såld på hemsidan coolstuff.se nu.







Kommentarer
Postat av: jessica

har du redan fått mössan?

2009-11-18 @ 21:25:33
URL: http://joeyjoe.blogg.se/
Postat av: anna

Nejnej men om man loggar in på deras hemsida och kollar sin beställning. Visserligen är den svår att fatta men tror det blev fel :(

2009-11-18 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0