lack

Åhhh jag hade kunnat slå någon nu, ingen finns i närheten dock.
Är så förbannad på skolan för tillfället och jag går inte ens i skolan nu ju?
Nä men att ta mig till min praktikplats tar 40 minuter tackvare den fina 999 bussen att ta sig hem tar två och en halv timme pga äcklig metro sen tåg sen buss.'

Ja pendling är inte min starka sida, speciellt inte när man sagt till skolan att jag ska åka buss men får tågkort?
Har en snäll mamma som får köpa kort till danmarksbussen istället.

Ska till skolan imorgon och vaccineras, ja jag gör det ändå nu när dom har förklarat 700 dödsfall i europa. Hur kul kan det vara att få svininflensan och ligga på sjukhus? Nä precis inte alls kul. Men ja iallafall imorgon när jag ska till skolan ska jag gå loss totalt på Åse och Thomas som är ansvariga för detta felet.

Pappa kommer med sushi ikväll, tack gode gud.

Kommentarer
Postat av: jess

då ses vi imorgon! kanske tur att det inte blev något med min praktik i dk ändå, hehe. puuss! you can do it man

2009-11-03 @ 18:57:15
URL: http://joeyjoe.blogg.se/
Postat av: chicki

NEJ! NEJ NEJ. Här har du: http://www.youtube.com/watch?v=fr3O4mQTG70



och jag hade aldrig vågat då man inte vet hur det ser ut om ett år eller två efter man tagit vaccinet. Vem vet? du kanske får sjukliga biverkningar som inte kommer direkt. Man har ALDRIg i historian lyckats komma fram med ett motvaccin ever. Du har ett Imunförsvar som SJÄLV ska slå ut dina influensor, förkylningar osv osv. detsu mer du vaccinerar detsu mindre klarar din kropp själv att stöta bort. ANNA damn you. vill inte mista dig ! <3

2009-11-03 @ 19:17:46
Postat av: anna

vilken tur att jag inte har vaccinerat mig så mycket då :) Sjukdommen kommer aldrig kunna dö ut om man inte vaccinerar sig heller. Kommer bli som pesten, fast kanske inte lika str men du fattar.

2009-11-03 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0