man får inte skylla på praktikanten

Ne precis.
Jag är praktikant i allra högsta grad och det känndes helt okej att åka tillbaka till praktiken imorse med bussen som gick 07.06. nat.
Hade hellre sovit bort halva dagen och därefter våldsgästat kabusa där jonathan är på skjutvecka nu..

Tänkte ta tag i mitt liv nu när jag nått en milstolpe i livet och komma igång med min träning igen.
Nu kan man ju faktiskt köra dit, ehehe...

40 dagar tills fuerteventura, fatta 40 dagar!

köttbullar väntar sen friskus och svettus, mest svettus för min del tror jag.

Kommentarer
Postat av: frida

men vafan :( nu har jag ännu mer press på mig o träna!! dumma dig

2009-11-17 @ 18:59:17
Postat av: panna

MOHAHAHA, men fyfan vilken träningsverk jag kommer ha imorgon :(

2009-11-17 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0