nytt hår och nya brallor

Jag bytte från larsson & lange till Rydbergs & co. Ett lyft kan man väl säga?
Priserna är lite bättre och resultatet blev kalasbra, fast jag tycker alltid det blir för kort men man får väl skylla sig själv när man inte besökt frisören sen mars kanske.

innan: långt blont och exremt slitet i topparna med en ful brun utväxt.



efter. Jag vet man ser inte alls bra men det är kortare och lite med åt guldhållet istället för det askblonda.



ett par svarta jeans med skinnimitationer längst benen.


maaat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fusk! du har köpt dom byxorna jag vill ha :( :P

2009-11-12 @ 19:50:36
Postat av: frida

fint anna :)

2009-11-13 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0