rensar den stationära

hahaha sitter och rensar min stationära dator, alla bilder och all musik.
Hittat en del bilder som jag hade förträngt och en del som jag älskar.

Ger en några smakprov ur samlingen genom dom senaste åren


Ja och chickan förra julen innan utgång till Chilli

jag och jes första dagen i tvåan


plattfall på gustavs kullerstenar gjorde mig scarred for life

nybadad, berusad hippie

haha denna bilden har framkallat många skratt.
tack mandis!


naw

ojojoj vad små vi var här och saranoff drack vi.
Kornelia, jag, sandra och bella.

nattis och jag i fritt fall



ja, jag har alltid älskat mina bröst kan man ju säga, hahaha...


sensation!



hahahaha... sjukt var jag var nöjd

mina darlings

hatten

kronancykeln som alltid försvann upp på taket på busshållplatsen.

Anklagar manne & co!


mam & pap, såklart!

ja, det får räcka.

Fick även ny praktikplats idag. Ska vara på designtorget, yes!
kommer nog bli kalasbra.

luncha med far min nu.

ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bröst <3 /frida

2009-11-25 @ 13:47:16
Postat av: anna

hahaha det var tider det

2009-11-25 @ 14:46:45
Postat av: jessica

nej, slutet av ettan var det ju! haha. jag minns det väl! nykär och vårtid.

2009-11-25 @ 20:04:46
URL: http://wadapp.blogspot.com
Postat av: amanda

aw, fina annis !

2009-11-26 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0