5 underbara

Kan ju inte påstå att det är mysigt att vakna upp gråtandes av rädsla när man drömmt att man blivit kidnappad.
Jag, Jessica och Chickan satt och hade en tjejkväll med lite vin och helt plötsligt kommer det in en man i rummet och börjar slå oss. Han säger att han ska kidnappa oss. Jag börjar göra motstånd men det hjälper såklart inte så han tar tag i mig och puttar ut mig.

Jag vaknar precis när han tar upp sin pistol, gråtandes av rädlsa och med en hund som stirrar på mig som jag är dum i huvudet. Sen kunde jag inte somna om igen nä.

Till nått roligare och lite mindre dramatsikt.
Fem underbara månader med min underbar pojkvän idag.
Känns som mycket längre faktiskt.
Älskar dig mer och mer för varje dag ♥



Ska klä på mig och äta frukost nu.


Kommentarer
Postat av: jess

fan vad chockad jag blev när jag började läsa. haha, tänkte att det hade hänt

2009-10-23 @ 15:29:15
URL: http://joeyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0