facefive!

Har precis lagt mig i sängen efter en onödigt varm dusch, skönast så ju?
Scrubs går på tv:n och jag försöker klara av körkortstesten, inte långt kvar nuuu!

Har inte haft kontakt med min underbara älskade sen i måndagsmorgon, det suger balle.
Hans mobil är avstängd så inga sms kommer fram heller för den delen.
Vet inte alls när han får sätta på sin mobil igen.
BULL!!!!

En kul sak, köpte en ny hårborte idag. Skojskojskoj.
Min andra gick isönder, hela den gummiplattan som alla piggar sitter på lossnade från handtaget när jag skulle borta håret ifårrgår. Tovigt hår? ja litegrann bara.

Imorgon blir det skola, barnvakt -> utgång någonstans. Ska dock ta det lugnt med tanke på pencelinen.

Måste föna håret innan jag sänker mig totalt.
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0