hard times

Ett känslosamt inlägg för första gången på länge kanske ?
Vill inte säga för mycket men samtidigt vill jag bara ställa mig upp ch skrika och kasta grejer omrkring mig.
Jag är barnslig och jag vet om det men ändå kan jag inte hjälpa att tårarna kommer då och då.
Jag är en crybaby och? Jag är känslosam och?

Sitter nu med mascara utsmetad i hela huvet och vet egentligen inte varför.
Ta hårt på en del saker tydligen.
Väldigt hårt.

fan.


efter ett samtal med min underbara pojkvän så mår man topp igen, jäkla järnbrist..

Ja jag lider numera av järnbrist enligt skolsyster (p-staven klyddar) och då blir biverkningar, samma som under lingonveckan. Fast detta har varit i en månads tid nu. BUULL!

Ja nu vet ni det. Ett avsnitt scrubs sen blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0