hemkommen

Kom precis hem från tina efter avsnittet av hollywoodfruar.
Måste duscha och ska ju upp tidigt imorgon eftersom jag har bilskola 07.30!
Vilken jäkla tid va, men men.
Snart är körkortet mitt!

Får la fixa bilder imorgon.

Helgen kan jag dra snabbt för er som är väldigt intresserade.

Toffling med älskade pojkvännen, inte lika mycket som vanligt eftersom fredagen blev biokväll med chickan och jes, mysigt trotts fel matval innan.

Lördag ösregn och blåst i revingehed när bobo visade upp sina lumparprylar, stridsvagnar och höger-vänster OM!
Åkte hem för en tjockkväll med film och ett kilo godis, svär att det var ett kilo! hehe..

Söndagen bjöd då på modeloppisen och myskväll med baby again, love it !

nu ska jag duscha och sen sova, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0