moneymaker

jag tänkte hitta ett timanställt jobb nu till vintern men hur lönt är det när man ska praktisera? Inte jättelönt eftersom jag kommer vara dead and gone när jag kommer hem från köpenhamn varje dag.

Passar iza och kör på att vara barnvakt, om man räknar på det blir det ca 1000 kronor extra i månaden.
Ska börja passa min minstingkusin lite oftare när han börjar dagis, åhh babylove!

Fundera på om jag ska ta en riktigt utrensning bland skorna och sälja av lite, klarar jag av det?

Ska till jag-vet-inte-vart-än den 13-15 och behöver moneymoney, euro skulle det visst vara.
Och just nu ligger kontot inte sådär spränghögt precis.

ska fixa klart min fotouppgift nu sen städa rummet som fortfarande ser ut som skit hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0