nervös!

ja då närmar det sig med stormsteg.

Igår blev det inte lund. Baby tog buss till malmö istället.
Inte lönt att jag köpte rabattkort till alla tågresor till lund som jag planerade haha.
Klagar dock inte på att få mysa en kväll extra med bobo.
Kollade film, jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. Kan man göra en mer skrattretande skräckfilm?

Btw, dom har ju öppnat en smoothie/salladsbar i stan, som är billig! På kalendergatan, rätt nära hansahållet.

Ska faktistk bege mig till stan om en timme och möta upp chickan och nina för en lunch och presentletande till helgens festligheter.

ciao!

Kommentarer
Postat av: jess

thanks för att ni räknar in mig på det ;)

2009-10-28 @ 12:09:15
URL: http://joeyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0