pencilin

nu har jag påbörjat min pencilinkur mot min problemhy.
Det är knottrigare än någonsin och plitorna gror större och större.
Riktigt äckligt och nu fick jag nog, provat allt ifrån clerasin - ansiktsbehandlingar för flera tusen.
Inget har hjälpt helt så nu står en kur på pencelin i 100 dagar på tur.

Bloggen har inte fungerat på hela dagen därav inget fmorgoninlägg som ni har saknar right?

Helgen blev blandat och gick från bottenpiss till sjukt bra.
Den har innehållt det mesta, fest, tjafs, pizza, shrek, kärleksmums, kyssar, sverige-danmark, promenad i klagshamnshamnen, massor med mys. Slutet gott allting gott.






nu har han gått i ide i två veckor, mög!

anna anka kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0