slutligen

Denna vecka är gråzonsvecka i skolan vilket innebär att man bara behöver vara där om man har saker kvar att göra i något ämne. Jag har inget kvar att göra = ingen skola.

Ska till skolan på onsdag för då är det utprovning till studentmössan, YEAH!
Har ca 80 skoldagar kvar, helt galet faktiskt.

Nu har det gått en vecka sen bobo åkte till skogs. Fortfarande inte ett livstecken, inget alls. Det är kisskasst.
Tråkigt och tiden går ritkigt långsamt. Dock är det vara 2 månader och nio dagar tills vi åker till furteventura.
Nyår med min underbara älskade hur bäst kan det bli egentligen? Ja inte mycket bättre än så :)

Ska putsa till min fula nya cykel nu
Den är faktiskt skitful men vad ska man göra när ens tre senaste blivit stulna?

Kommentarer
Postat av: frida

märks att du inte har skola.. vem pallar putsa sin cykel liksom? hahaha. Ring mig ngn dag om du inte har något för dig så kanske vi kan ta en fika eller en shoppingrunda? behöver nytt i gaderoben. pussss

2009-10-19 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0