tjuvlyssning

Jag älskar verkligen att tjuvlyssna på folk på bussen, vet att jag inte är ensam om det helle för den delen.
Iförrgår var det två tjejer som var i 15-årsåldern som snacka om hurvida dom skulle skrämma upp en kille som tydligen hade varit bästa vä till en av tjejerna. Dom satt verkligen och skrev ner på anteckningar på mobilen vad dom skulle säga när dom skulle ringa upp honom. Jag kan ju bara säga att han kommer skratta och lägga på. "Bara så du vet så kommer jag förfölja dig och göra ditt liv till det du förtjänar!" hahaha..

Idag var det två killar som snackade om brudar och hur man fixade deras nummer. Det lä ju bara så underbart fel allt dom sa haha!

Det finns faktiskt en hemsida som går ut på tjuvlyssnares stories. Om man är lite halvtrött men inte riktigt kan sova så läs, det är halvhjärtat underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0