vaccinet

Att vaccinera sig eller inte?
Att få svininflesan eller inte?
Att få en biverkning som utlöser en värre sjukdom än svininflensan eller ingen sjukdom alls?

Ja jag var iallafall säker på att jag skulle vaccinera mig när frågan kom.
Nu blir jag mer och mer osäker.
Doktorerna tvivlar själva på vaccinet och biverkningarna blir fler och fler.
Samtidigt så är det bara ett fåtal av alla som fått vaccinet som har fått en biverkning av något slag.

I-landsproblem eller vad säger ni?
Kan tacka nej till vaccin om vi vill, shiet.

Kommentarer
Postat av: frida

haha så sjukt.. jag och markus och hans pappa hade precis en skitlång disskution om exakt dem sakerna med vaccinet! :P

2009-10-26 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0