you make me fall in love over and over and over again

Igår tog jag ledigt från skolan, sov ut och duschade.
Tog mig till till körskolan och gjorde några körkorttest för att sen åka till bulltoftabanan och göra halkan.
Säkerhet och bilkörning. Om det inte hade kostat 1850 kr hade jag gärna gjort om det, baaaaaall.

Åkte till stan för att ta tåget till lund när baby ringer och säger att han kommer till mig istället, hur lycklig blir man inte då?! Visseligen fick jag gå upp 04.45 och kunde inte somna om sen men lätt värt det!

Sitter nergosad i min älskade fjällräven och ska börja rita en skiss till en tavla som ska vara med på en utställning för alkohol och narkotika.

Kvällen bjuder på bio med chickan och middag jensens mabye.

Imorgon åker jag till revingehed med familjen modica, wie!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

2009-10-02 @ 12:48:03
Postat av: Stephanie

då ses vi i revinge imorgon! själv ska man dit med the Frick family höhö :)

2009-10-02 @ 12:48:46
Postat av: Stephanie

Då ses vi i Revinge imorgon! :) Själv åker man med the Frick family ^^

2009-10-02 @ 12:50:12
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-04 @ 18:37:50
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0