090929

Mötesdag de luxe.
Min dag började i köpenhamn på Magasin Du nord på ett litet samlingsmöte med den ansvarige på dekorationsavdelningen. Fick en rundvisning och en genomgång om vad som kommer att hända under praktiken. Det som kom fram lät bra och jag kommer stormtrivas med detta!

Nästa möte blev på skolan efter en tio minuters lunch (!!) med ABC-gruppen (studentstuff.)
En timme senare hade det blivit mycket ordbajsande men en hel del finesser som låter lockande.

Efter skolan fick jag tag på min efterlängtade fjällräven och nu är jag svettig efter att ha suttit med den på mig hela kvällen. En dusch kanske ?

Imorgon kommer kläderna från usa, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0