hundpassning och ny dator

Jaha då har halva veckan gått dådå.
Tiden bara rinner förbi just nu.

Kanske för att man inte gör mycket mer nu än under sommarlovet?
Kollade på film i skolan. En film om Sovjet, riktigt sån slag-i-magen film. Man mådde illa och blev depp.
Handlade om svälten i Urkaina och folkmorden under 2:a VK.

Efter den absurda filmen åkte jag buss till Iza för att hämta henne men jag fann ingen ork att gå från annestad till mig i 10 cm klackar så ringde mamma och bad henne hämta mig påväg hem från jobbet, det är ju ändå på vägen.

Håller nu på med min födelsedagspresent, en Packard Bell. Sweeet! har fått leva med min stationära i 5 år och har inget trådlöst bredband ute hos mig. Nu har jag dator och internet där. Great!

Ska sova tidigt efter en bit schwartzvaldstårta (från igår) och lite the sims spel på nya bebisen. Fick ett sjukt sug efter det så får rota i mina lådor i gamla rummet efter skivorna.

Imorgon börjar körkortsjakten, förhoppningsvis har jag det innan halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0