lund downtown

Jag hittar inte kamerasladden och jag orkar inte leta särskilt mycket just nu.
Ligger i sängen och är nyduschad så luktar gott och är babylen.

Börjar bli less på skolan på riktigt, vi har saker att göra men endat eget arbete. Visst det var skönt i början men nu känns det ju bara meningslöst att gå till skolan, ge mig apu nu!

Efter den givande skoldagen (som bestod av facebook, soffliggande och tidningsklippande) mötte jag upp mamma på entre för lunch och höstgarderobsfåfyllning. Tråkigt utbud dock så blev väl inget nödvändigt, mest onödvändiga saker. Men det behövs ju när man inte vill vara nödvändig..

åkte hem för att vara hemma en halvtimme för att sen ta buss/tåg till lund och mötte upp Jonathan. Gick runt i lund och satte oss på ett fik i flera timmar. Tiden gick sådär lagom långsamt vilket var så otroligt härligt. ÅKte hem halv nio och han se sista 20 minuterna på hollywoodfruar, kvällens happening liksom (!)

Ska nu göra ett teoriprov för att sen sova, köpenhamn väntar imorgonbitti, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0