mrs.halsbarn

jag har alltid varit ett halsbarn, opererat bort halsmandlarna, varit hos doktorn x antal gånger, gått på pencelin x antal gånger, druckit hostmedicin och sugit på halstabletter.

Denna veckan har jag vaknat med halsont sen har det gått över. Imorse vaknade jag av att jag vaer starkt troende till att jag svalt glas i sömnen. Det gjorde så extremt ont och det blvr inte bättre av att några hostattacker gick igång. Jag hoppade skolan och la mig i soffan i hopp om att må bättre. Koppar med te och strepsils är det enda näring jag fått i mig för allt annat gör ont. Bra tidpunkt att få hals inte va?

Mobila bredbandet funkar itne heller och det gör mig pissed!

Ska ta en lång varm dusch nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0