riskettan

Kom på mig själv att jag hade riskettan klockan 13.00.
Kom i tid och satt där i tre timmar. Gjorde ett övningsprov innan jag åkte hem och scoreade 68 av 70.
Sweet.

Har lyckats dubbelboka mig på onsdag, körskola och tattoo shop. Frågan är vilken man ska avboka?

Bokat tid hos Dr. Urban för min hy som faktiskt inte har varit okej på 7 år.
Har provat allt från apotekets krämer till proffisionell hudvård hos hudterapefter.
Nada har hjälp och nu går jag vidare drastiskt med medicin.
Ska även prova chickans tips om en olja som ska vara bra mot hud, hår och naglar.

Ska boka tid hos frissan imorron, en bra bit får ryka nu!

Min älskling gör sitt baskerprov nu och kommer utsättas för antagligen de värsta sakerna under lumpens gång under tre dagar. Saknar honom redan fruktansvärt mycket!


Kommentarer
Postat av: frida

Ska du göra en till tatuering redan? :O haha, vad för något isåfall? :D

2009-09-21 @ 20:04:55
URL: http://philyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä ingen ny fast är sugen på något litet.

Ska fylla i bara :)

Sen får vi la se om det blir något impulsivt

2009-09-21 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0