same same but different

Har kommit fram till att dom flesta skoldagar ser likadana ut.
Sov lite längre än jag borde, stressa igenom morgonen utan frukost, bussen till skolan, springer till fel sal, sitter inne på facebook, lunch, målar lite, facebook, buss hem, mackor, tv, soffa...

FAN VAD TRÅÅÅKIGT!

Jag kan inte träna när jag är sjuk, jag orkar inte ta mig till andra sidan stan där typ ALLA bor, jag har inga läxor och bobo är inte hemma.
Fyfan vad trisst.

Tänkte att jag skulle instalera sims unleashed för omväxlings skull men hittar inte ena skivan.7
Så då blev det mer tv.

Ahh..

Sugen på pankakor.

Btw fick praktikplats på Magasin Du nord i 14 veckor, ska gå upp 05.00 varje dag.
Kan vara värt det kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0