studiedag och 4 månader

Ja det har "bara" gått 4 månader med bobo, känns som mycket mycket längre.
Är fortfarande nykär och upp över öronen förälskad i dig jonathan, jag älskar dig.

Tyvärr är ju inte han ledig när jag är så min lediga dag spenderade jag men min fina vän Chickan i stan.
Satt på espresso house och åt grillad macka och drack laktosfri chailatte. Fick ont i magen ändå..snyft.

Tanken var ju att köpa småsaker men istället la jag allt på en klänning från Zara, slänger upp en bild sen.
Sen Hittade jag en ny älskling i necessären, en rakhyvel/kniv för ögonbrynen från kicks.
Chickan som är expert fixade till dom och för första gången har dom en form nu, TACK!




60 kr á 3-pack


Nu ska jag göra det studiedagar är avsedda för, studera.
Historia och arbetsmiljö&säkerhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0