trafikvett och moneymoney

Slutade skolan tio över tolv och stannar kvar med jes och chickan till halv ett, åker in till stan för att möta upp mamma. Klockan ett ringer min körskolelärare och frågar vart jag håller hus, damn! Hade totalt förväxlat tiderna i veckan så fick åka tillbaka till skolan där han väntade så snällt på mig.

Gick till banken och mötte upp mamma efter lektionen för att checka konto. Det såg ljust ut och jag kan nu skämma bort mig själv, och bobo såklart, mycket.

Varmtvattnet har kommit tillbaka så det våras för en dusch som är efterlängtad, luktar fortfarande lite klor från vanningen trots dusch och inpackning efteråt.

Funderar på en vinterjacka för den delen också?

Inser att friskis och svettis får vänta tills jag får förökning i cykelförrådet :(..
Stavgång någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0