what a day

denna dagen har varit en sån där dag där verkligen ALLT går fel.
Tillexempel tror jag inte att jag har väntat på en buss så länge som jag gjort idag.
5:an till annestad - 70 minuter! Ångrar att jag inte ringde skånetrafiken..
Skulle unna mig ett snickers efter busstragedin men nä då var det helt vitt så gammalt det var, jag gick tillbaka och frågade varför hon sålde möglig choklad, hennes svar var "vi säljer dom billigt till skolbarn" VA?!.
Blev lack men fick ta ett nytt, kollade datum och de hade gått ut i februari! Tog ett som inte hade gått ut än, tog en tugga men de smakade kräk så det fick jag kasta.

Okej nu när jag läser ser det inte så jobbigt ut men det var faktiskt gråt i halsen.

Saknar min fina pojkvän jättemycket!
Ska till lund imorgon och promenera runt med min älskade.

Vet att mina kläder från usa har kommit nu så ska hämta dom imorgon woho!

Nu ska jag sova, halkan imorgon MAH!

godnatt älskling <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0