what a weekend

Jag firades på bästa möjliga sätt tror jag. Vänner, famlj, presenter, dans, pojkvän, god mat och kärlek från många håll och kanter. Fredagen bjöd på toffelkväll alá mig & bobo, lördagen bjöd på frukost hos jonathan och hans mamma. Sen tog jag bussen till stan föra att köpa svarta dekorationer. Åkte hem och snabbt in i duschen sen till lkalen sen klä på mig sen fixa smink sen hår och sen blev jag svettig igen..

Kvällen började vid sju då dom närmaste tjejerna inträdde till middag och förfestande. Alla kunde rulla hat och vid kvart vöer nio gick vi till lokalen. folk började komma vid tio och dansgolvet fylldes medans burkar tömmdes.
Natten blev halv fyra och det blev dags att gå hem, slut i kroppen och svart om fötterna gick man till sängs.

Vaknade upp men en smärre bakfylla, huvudvärk och illamående. Toppen.
Hjälpte till att städa lokalen en timme sen var det sängen som kallade igen. Halv tre väcktes jag och det var dags för tjocka släkten att komma. Paellan stog på spisen och mouserande hällsdes upp i glasen. Presenter öppnades och solen sken ( som alltid när det ställs tills med kalas hos malmhagens ). Vid 8 åkte jag och bobo hem till honom för att varva ner och vara sociala. halv tio blev det hemfärd och inte mycket mer än mys och sänggång.

Vaknade med snooorig näsa och tjock hals men efter två koppar honugste (tack för honungen farfar) så blev det bättre.

Pojkvännen kommer förbi ikväll och agerar sjuksköterska. Fint av honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0