Åh vilket underbart väder

Ja solen har gassat på hela dagen och det är lovely.

Gårdagen spenderades med att vakna tolv, vid halv ett fick jag upp baby också. Frulle, letade efter resor och tv-tittande. Tidig middag på lieto med bobos pappa, Pizza pesto och rabarberpaj åhhhh så gott. En sväng om ryttartorpet (bobos place) och busade med hundarna. Åkte hem och bytte till rullor och rullade till sibbarps bryggor för att se solnedgången. åh så mysigt.
Vaknade tio i fem idag av att baby skulle ta bussen till lumpen, inte alls mysigt. Men nu är det inte långt kvar tills det är slut. Nu kommer han inte hem förens den 23:e, ja en sak är väl bra och det är att hjärtat och jag firar elva månader då. Får man ju se fram emot så man inte dör av tristess nu.
Försöker boka upp mig varje dag så jag håller mig sysselsatt, haha låter som ett litet barn men ja jag är fjantig när det gäller att vara borta från min man så länge. Imorgon ska jag snittas upp i armen och ta ut min p-stav, är svinrädd. Sen personalmöte och få sommarshcemat, sen dating in the dark hos kattiwoo!
Onsdag är det pa-arbete som gäller sen sleep-over hos felicia, mys!
Idag lämnade jag tillbaka skorna jag köpte i helgen till studenten, dom var ju för små. Köpte ett par nya och en liten väska just till el studento!
Tog en fika hemma i trädgården med mor min och lyckades somna sittandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0