april april

Kom precis på att jag inte blev lurad första april, inte alls. Det var bättre förr.

Har kommit hem från en kväll med katti, film och lösgodis.
Har nackspärr, inte lika illa som sist men ändå så pass att jag ser mongolid ut.

Planerade studenten idag, allt. Mat, dekorationer, rekvesitva, inbjudningar, dryck med mera. Kommer bli en fantastisk dag! Mindre än två månader kvar och nu börjar jag få lite smått panik över allt man ska hinna med, vad man ska göra sen, hur livet kommer se ut sen.

Ja allt sånt som löser sig. Som man säger i malmö "manjana, manjana"

Är sjukt sugen på hamburgare nu..

Bobo åkte ut i fält imorse, vilket kommer bli vår vardag resten av lumpen. Kommer typ träffa min pojkvän 17 dagar från och med nu tills han muckar, man thats sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0