bikini och studentskor

ja det har jag fixat idag.
Skorna är marinblåa stilletklackar med lite platå och peep-toe. Galet snygga men lite lite för små. Mina tjocka tår ligger som packade sillar. Vet inte om jag ska försöka "gå in" dem eller lämna tillbaka dom till sitt hem på zara. Bikinisen är iaf ett måste! visar pics lator.

Ska pilla in grejer på tradera nu ganska snart så jag kan bli rik eftersom mitt konto är lite tomt nu efter jag vet inte vad.

ligger i soffan i turban och handduk, sexy bitch.

Skänker en tanke till erica som har ett tufft läge just nu.
Finns här för dig snäckan. ♥

ja. dags att bli buissneswoman.

Kommentarer
Postat av: Erica

Underbara du! <3

2010-04-14 @ 13:19:47
URL: http://eurica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0